Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní verze

Mobilní verze

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 9
DNES: 215
TÝDEN: 1467
CELKEM: 473847

Obsah

 

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

 

1.

Název

Obec Staré Hrady

2.

Důvod a způsob založení

Obec Staré Hrady vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.

Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

 3.

Organizační struktura

Samospráva
Zastupitelstvo - 9 členů

Státní správa
Ing. Zdeněk Švorc - starosta
František Tobořik - místostarosta

4.

Kontaktní spojení

Obecní úřad Staré Hrady
Staré Hrady 17
507 23 Libáň

Starosta:  777 598 389    
Místostarostka:  608 450 100    
       
       
E-mail: obec@oustarehrady.cz
Internet. stránky: www.stare-hrady.cz

4.1.

Kontaktní poštovní adresa

Obecní úřad Staré Hrady
Staré Hrady 17
507 23 Libáň

4.2.

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obecní úřad Staré Hrady
Staré Hrady 17 
507 23 Libáň

4.3.

Úřední hodiny

Středa 15.00 - 17.00    

4.4.

Telefonní čísla

Kancelář
Tel: 777 598 389
Fax:  
Kancelář starosty
Tel:  
Mobil: 777 598 389
e-mail: obec@oustarehrady.cz

4.5.

Čísla faxu

Fax:

4.6.

Adresa internetové stránky

www.stare-hrady.cz

4.7.

Adresa e-podatelny

podatelna@oustarehrady.cz

4.8.

Další elektronické adresy

obec@oustarehrady.cz

5.

Bankovní spojení

název banky: Česká spořitelna
číslo účtu/kód banky: 1165189379/0800

6.

47478179

7.

DIČ

CZ47478179

8.

Dokumenty

 

8.1.

Seznamy hl. dokumentů

Seznamy hlavních dokumentů

8.2.

Rozpočet

Rozpočet na rok 2011

Rozpočet na rok 2010
Rozpočet na rok 2009
Rozpočet na rok 2008
Rozpočet na rok 2007
Rozpočet na rok 2006

9.

Žádosti o informace

Dle zákona č. 106/1999 Sb.

10.

Příjem žádostí a dalších podání

Dle zákona č. 106/1999 Sb.

11.

Opravné prostředky

Dle zákona č. 106/1999 Sb.

12.

Formuláře

Formuláře, které jsou k dispozici i v sídle Obecního úřadu Staré Hrady

13.

Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Informace pro řešení životních situací můžete získat v kanceláři Obecního úřadu Staré Hrady

14.

Předpisy

 

14.1.

Nejdůležitější používané předpisy

Nejdůležitější používané předpisy

14.2.

Vydané právní předpisy

Obec Staré Hrady vydává pouze právní akty, které nemají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.            zde

15.

Úhrady za poskytování informací

Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy

15.1.

Sazebník úhrad za poskytování informací

  • Za každou započatou hodinu při vyhledávání informací 165,-Kč
  • Za pořízení jednostranné kopie formát A4 1,50 Kč
  • Za pořízení oboustranné kopie formát A4 2,50 Kč
  • Za pořízení kopie formát A3 a ost.nestand.formáty 1,50 Kč
  • Technické nosiče dat /dle pořizovacích cen/
  • Spotřeba ostatního materiálu /nutno specifikovat, dle pořiz.cen/
  • Ostatní služby /nutno specifikovat, např.tel,fax, dle platných sazebníků/
  • Cestovní náhrady – dle zákona č.119/1992 Sb. o cestovních náhradách s přihlédnutím k vyhláškám MPSV ČR, kterými se pro účely poskytování cestovních náhrad stanoví výše sazeb stravného, výše sazeb základních náhrad za používání silničních motorových vozidel a výše průměrných cen pohonných hmot.


V případě požadavku na poskytování rozsáhlých souborů informací (nadstandardní rozsah informací), které si vyžádají činnost technických zařízení po dobu delší než 15 min. je možno
kalkulovat i techniku i :

  • Spotřebu materiálu pro výpočetní a jinou techniku
  • Spotřebu el.energie příslušného zařízení

15.2.

Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

16.

Licenční smlouvy

 

16.1.

Vzory licenčních smluv

Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

16.2.

Výhradní licence

V současné době nejsou obcí Staré Hrady poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

17.

Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

Výroční zpráva za rok 2010

Výroční zpráva za rok 2009
Výroční zpráva za rok 2008
Výroční zpráva za rok 2007
Výroční zpráva za rok 2006
Výroční zpráva za rok 2005